وبلاگ آرایش کالا,arayesh,آرایش,آموزش صحیح استفاده از لوازم آرایش,تکنیک‌های آرایش,آموزش آرایش کردن,معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

بازاریابی امروزی برای معرفی کالا چگونه است

good-and-bad-point-in-internet-marketing

بازاریابی آنلاین یا بازاریابی با ابزارهای اینترنتی و مجازی چیزی است که امروزه اکثر شرکت های موفق جهان با توجه بیشتری برای معرفی خدمات و محصولات استفاده می کنند
بازاریابی آنلاین (بازاریابی اینترنتی، بازاریابی مجازی) چیزی جدای از بازاریابی نیست، فقط شما از ابزارهای فراوان و البته قدرتمندتری که فضای مجازی در اختیار شما قرار می دهد، بهره می برید با هزینه کمتر، سرعت بیشتر و بهره وری بیشتر، مخاطبان بیشتری را جذب کالا و یا خدمات خود خواهید کرد.

برخی مزایای مهم بازاریابی اینترنتی

  • عدم محدودیت زمان و مکان

این بدین معنی است که مخاطب شما در هر زمان و مکان به اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت (به شرط اینکه به اینترنت دسترسی داشته باشد).

  • صرف هزینه کمتر

بازاریابی آنلاین یک فعالیت کوتاه مدت نیست؛ یعنی با یک یا چند بار ارسال انبوه ایمیل، طراحی یک وب سایت که هر 3 یا چهار ماه به روز رسانی می شود و یا داشتن صفحه ای در یک شبکه اجتماعی، نتیجه خاصی عاید شما نمی شود.

بازاریابی آنلاین مجموعه ای از فعالیتها است، برای اینکه شما در زمان لازم در مکان لازم حضور داشته باشید، در ایمیل مخاطبی که خواهان خدمات شماست، در وب سایتی که همیشه با مطالب مفید، بروز رسانی می شود، در جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو، زمانی که عبارتی در اینترنت جستجو می شود و …

بازاریابی آنلاین یک فرایند بلند مدت و یا حداقل میان مدت است که با تلاش مستمر حاصل می شود و لازم است که با برنامه ریزی و استمرار همراه باشد. بازاریابی آنلاین مجموعه ای از فعالیتها است، برای اینکه شما در زمان لازم در مکان لازم حضور داشته باشید، در ایمیل مخاطبی که خواهان خدمات شماست، در وب سایتی که همیشه با مطالب مفید، بروز رسانی می شود، در جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو، زمانی که عبارتی در اینترنت جستجو می شود و …

بازاریابی اینترنتی, بازاریابی آنلاین, شبکه ها در فضای وبدر یک بازه زمانی مثلا 6 ماهه، زمانی که میزان تاثیر بازاریابی آنلاین و عادی خود را با توجه به بازخورد آن مقایسه می کنید، استفاده از متد بازاریابی اینترنتی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

  • بازاریابی اینترنتی نوعی تبلیغات شبکه ای است

از آنجایی که فعالیتهای شما در فضای وب امکان به اشتراک گذاری دارد، عملا بیش از یک مخاطب خواهد داشت، در صورتی که در فعالیتهای بازاریابی عادی، مکالمه تلفنی شما توسط یک مخاطب شنیده می شود، نامه و بروشور شما توسط یک شرکت یا شخص خوانده می شود و …

در قسمت بعدی سلسه مطالب بازاریابی آنلاین خواهید دید که مقدمات کار چیست و از کجا باید شروع کرد.
در انتها به شما پیشنهاد می کنم که یک بار با ما این روش را با هر بودجه ای به طور اختصاصی امتحان کنید

منتظر تماس شما هستیم
web2017@gmail.com

به اشتراک بگذارید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>